Rebranding: communicatiebureau Brand Senses wordt Make sense
Make sense, hét communicatiebureau voor positieve impact.
Make sense bouwt aan de merken van morgen. Het duurzame communicatiebureau inspireert met sustainable thinking: het gaat op zoek naar de maatschappelijke meerwaarde van bedrijven en vertaalt die naar campagnes met impact.
MVO
Make sense draagt actief bij tot de verduurzaming van de bedrijfswereld. Het bureau speelde onder andere de onlinestem van MVO Vlaanderen en zet de theorie om in praktijk met MVO-rapporten (kort voor ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’), -workshops, -charters, -manifesten …
Creatie/communicatie
Heb jij het creatieve team van je toekomstblik overtuigd, dan vertaalt het je boodschap naar campagnes met impact.
Expertises: impactmarketing, marketingstrategie, brand activation, eventmarketing, MVO, direct marketing, influencermarketing, webdesign, digital marketing, contentmarketing, concept, branding …
make sense trok al de wereld in met namen als H&M Conscious, Tomorrowland, Renewi, vdk bank, VICTOR, Haven van Antwerpen, Incofin cvso, Batibouw, Luminus, Volvo Trucks …
Photo credits: David Barbe photography