Service
Van aftersales, onderhoudscontracten tot Service Level Agreements (SLA).
Play AV beschikt over een regionaal verspreid team van gespecialiseerde technici. Opgeleide vakmensen installeren al jouw audiovisuele installaties zoals het hoort. Kwaliteit, creativiteit en netheid: jouw installatie krijgt net dat extraatje meer.
Om alle ondersteuningsaanvragen na verkoop gestructureerd te stroomlijnen en je beter van dienst te zijn, maken wij gebruik van ons support ticketsysteem. Het hebben van een account biedt verschillende voordelen, zoals een overzicht van al jouw tickets/aanvragen, een stand van zaken van een openstaand ticket en zoveel meer.
Hoe werkt het ticketsysteem?
Om een ticket aan te maken, surf je naar volgende link: https://support.playav.be.
1. Klik op de oranje button 'open een nieuw ticket' om een nieuw ondersteuningsverzoek in te dienen. Log in met je gebruikersnaam of maak een nieuw account aan door te klikken op 'Een account aanmaken'.
2. Na het indienen van je ticket krijg je een overzicht van al je aanvragen. Hier kun je de status van je tickets bekijken, eventuele updates volgen en aanvullende informatie verstrekken indien nodig.